Paypal

Jumat, 23 Juli 2010

convenience for all types of financial transactions on the Internet. Paypal provides to us in the process of financial transactions.
how to use paypal?
First, we must have valid email that will be used paypal contact us
second. register on paypal. can click here to register. attention!!! if you want to connect with your account, First Name and Last Name equated with the account name you want to connect with Paypal. after the registration process is complete, open your email and copy number confirmation.
Third, go back and go into your paypal account. Attention on the right side there is a confirmation email. you click on it and enter the confirmation number.
Fourth, select and connect to a paypal account.

so, now you can start ... do not forget to verify your transactions with your credit or debit card

good luck.

click this banner if you want sign up :

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Indonesian Language:
kemudahan untuk segala jenis transaksi keuangan di internet. paypal menyediakan fasilitas kepada kita dalam proses transaksi keuangan.
bagaimana menggunakan paypal ?
pertama, kita harus memiliki email valid yang akan digunakan paypal menghubungi kita
kedua. mendaftar di paypal. untuk mendaftar bisa klik disini. perhatian !!! jika anda ingin menghubungkan dengan rekening anda, First Name dan Last Name disamakan dengan nama di rekening yang ingin anda hubungkan dengan paypal. setelah proses registrasi selesai, bukalah email anda dan copy nomer konfirmasinya.
ketiga, buka kembali paypal anda dan masuklah kedalam account anda. disebelah kanan ada atensi konfirmasi email. anda klik itu dan masukkan nomor konfirmasinya.
keempat, pilih rekening dan hubungkan dengan paypal.

jadi, sekarang anda bisa memulai transaksi...jangan lupa verifikasikan dengan kartu kredit atau debit anda

selamat mencoba.

0 komentar:

Posting Komentar